sobota, 8 sierpnia 2015

panna w bieli i dziewczynka z warkoczami

Wczoraj na kiermaszu staroci kupiłam dwie lalki.

Tej lalki nie zamierzałam kupować jednak zdecydowałam że w mojej kolekcji nie mam raczej żadnej ubranej tak ładnie i elegancko i do tego nie wyglądającej na małe dziecko, po powrocie do domu okazało się, że idealnie pasuje do mojej pary ślubnej jako gość weselny :D

lalka na szyi ma napisane: Symphony Orchestra Sophie (niestety numeru nie dałam rady odczytać)
Mam małą wiedzę na temat sygnatur itp. więc komentarze dotyczące lalki mile widziane :)

A tutaj kilka zdjęć:


Dziewczynkę z warkoczami kupiłam dlatego,że około pół roku temu na tym samym kiermaszu kupiłam chłopca (to była moja pierwsza lalka z porcelany od której się zaczęło moje hobby) do którego idealnie pasowała pod względem ubioru ,koloru włosów, jak i moim zdaniem oryginalnej buźki ;) Byłam bardzo zadowolona że miałam takie szczęście,bo kiedy na kiermaszu wystawią nowe lalki idą one jak świeże bułeczki, a mi udało połączyć rozdzielone ponad pół raku lalki :D


A tutaj kilka zdjęć:

I jak podobają się Wam moje nowe lalki ?
Z chęcią czekam na komentarze :)

4 komentarze:

  1. Witaj, zaprosiłaś mnie na Dollsforum do obejrzenia Twojej kolekcji. Z przyjemnością obejrzałam Twoje laleczki, bardzo sympatyczne.
    I również zapraszam Cię na mojego bloga z lalkami porcelanowymi
    http://selene13.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Z przyjemnością spędziłam chwilę na Twoim blogu. Piękne lalki. :)

      Usuń
  2. Wyglądają jak Gerda i Kaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Ostatnio zastanawiałam się czy nie nadać imion moim lalkom, teraz już wiem jak nazwę pierwsze dwie. :)

      Usuń